петак, 14. децембар 2007.

Zvezda - PAOK uletanje delija

Dugo je vec proslo od kad se igrala ova tekma...ima vec tacno godinu dana kako se igrala u okviru ULEB cup-a...ne mogu rezultata da se setim al je on u izvestajima sa te utakmice bio najmanje bitan...izgubila je Zvezda sa par razlike to znam sigurno...





Sobzirom na ceste odlaske na Zvezdine fudbalske utakmice solidno sam upoznat sa stvarima vezanim za navijanje na Severu...izmedju ostalog i to da smo mi Delije u dobrim vezama sa navijacima 2 bratska kluba Olimpijakos -a i Spartaka iz Moskve...zato sam i imao osecaj pre odlaska na tu utakmicu da ce se desiti neka frka jer je poznato da su navijaci PAOK-a neprijatelji sa nasim bratskim klubom Olympijakosom a da su oni istovremeno neki pobratimi sa nasim omrazenim klubom partizanom...i upravo su i grci ali i grobari najavili dolazak na tekmu i to je mirisalo na sranje...





Licno dolazim uvek bar sat ranije na Evropske tekme da bih mogao da sednem na mestu kao i uvek tako da sam prisustvovao i celom incidentu...bas kad je dosao moj ortak negih 45min pre pocetka rekao sam mu da se nesto sprema jer bas tu na A tribini gde smo mi stajali je stajao jedan od vodja Delija sa nekom svojom ekipom(nije bitno ko necu navoditi imena) i osmatrao protivnicku stranu...e sad moglo bi se reci pa sta je tu neobicno medjutim dobro se zna da su oni uvek u kopu na B tribini i da za ovih nekoliko godina koliko ja dolazim na tekme oni jos nikad nisu prisli na A tribinu jer su tu uglavnom oni mirni zvezdasi koji dolaze da prate tekmu a ne da navijaju...





Tu se vala zadrzali dobrih 10ak min i osmatrali i dogovarali se nesto i vec je bilo jasno da se sprema neka akcija...da li da se pokazemo pred Olimpjakosovim navijacima ili nesto drugo to ne znam...elem oko 35min do primecujemo jednog lika iz prve ekipe kako krece sa zastavom Olympijakosa(cini mi se Misfits) pored partera kod D tribine i pocinje da provocira protivnicke navijace...to je ocito bio pokusaj da se grobari i grci isprovociraju kako bi prvi zapoceli tucu i dali nasima mogucnost da opravdano ulete i prebiju ih...





Upravo to se i desilo...njihovi navijaci su bili okruzeni zandarmerijom ali njih dvojica su uspeli da se probiju stim sto je jedan pao 10 redova i polomio se al se brzo prigidigao i njih dvojica su krenula da se obracunavaju sa nasima koji su sedeli u onoj crvenoj lozi...i to je naravno odmah posluzio povod da ulete nasi sa B tribine koji su vec bili spremni...iskreno sam se malo i iznenadio kako je njih oko 200 zdruzenih navijaca paoka i grobara pocelo odmah da bezi kroz prolaz...ok nije im bilo svejedno kad su nasi krenuli prema njima u masi ali opet ocekivao sam da su tu oni najokoreliji njihovi i da ce stati da se bore tim pre sto imali neverovatnu prednost jer su mogli da gadjaju stolicama na dole a nasi su ih bacali na gore plus je do njihove tribine doslo tek mozda 5oak nasih ne vise znaci 4 puta manje...realno da je bilo obrnuto ubedjen sam da bi ih nasi pregazili...







Njihovih je ostalo tako oko 20ak mozda koji su hteli da se biju ali tuce nije mnogo ni bilo, vise je to licilo na gadjaje stolicama i bakljama...sve se odigralo munjevito, trajalo je sve mozda oko 1 min...zandari su bili nemocni, prvo su se sklonili pa kad su nasi poceli da se povlace vratili su se na svoja mesta a nasi trk ka A tribini da se sakriju medju nama da ih ne pohvataju...




Epilog svega je da je se ta tuca vrtela na europsortu mesecima posle toga...dobili smo i jednu tekmu kazne bez navijaca al to nas nije nesto mnogo ni pogodilo...a isfrustriranost PAOK-ovih navijaca se mogla primetiti i na nedavnom gostovanju protiv Arisa kada su u Solunu izboli matorce i napali neku decu sa nasim obelezjima tamo da bi se osvetili...naravno hrabrost da napadnu glavnu grupu nisu imali kao sto bi i retko koja grupa imala petlju...

2 коментара:

Mousehunter је рекао...

Mislim da je upravo ta mrznja i nasilje na sportskim desavanjima najveci problem da ona pocnu da se tretiraju kao zabava, a ne kao opasnost! Inace, super napisan post, svidja mi se!:)

G_N_E_F је рекао...

Znas kako to je sad pitanje za sociologe i kriminologe cemu ta mrznja...licno o opravdanosti dogadjaja nisam ni pricao o tome mozes da cujes kako razglabaju na tv...ovo je nesto iz licnog ugla jer su ovo realno detalji koje ne znaju mnog;)