петак, 7. децембар 2007.

Zvezda - Bolton

Jos jednom se potvrdjuje da je atmosfera na takozvanim "velikim" utakmicama daleko losija nego sto je na "manjim"...sinoc protiv Boltona je bilo vise nego lose a sta je razlog?... ima ih puno...pocev od najskorijeg sranja koje se zadesilo na tekmi sa Hajdukom pa je verovatno vecina njih koji ionako dodju na nasu Marakanu jednom godisnje odlucilo da ne zeli da rizikuje da se opet nesto desi...bilo je i hladno pa nisu ljudi hteli da im se mrznu ruke, bio je i prenos pa sto bi se zamjavali, a realno bila je i extra skupa karta za tako prosecnu ekipu kao sto je Bolton pa su isli tako najveci zaludjenici poput mene:P





Moje misljenje je da kada se desi tako nesto nepredvidjeno je da posle obicno ide period zatisija tako da danas pa i verovatno do kraja ove sezone tesko moze nesto znacajno da se desi sto se tice neke frke na tekmi...sto se tice ljudi kojima je suvise hladno da bi dosli i ostalima sto nalaze izgovore vec sam ih komentarisao jos u prvom postu pa cu ih preskociti ali je to neko dobro rekao: "ko hoce da dodje i pomogne Zvezdi nadje nacin, ko nece nadje izgovor"





Elem pesma se na severu cula tek u par navrata jace sve ostalo ni prineti kad dodje nas oko 2000 standardnih protiv nekih prcilovaca...forisirala se neka nova pesma "na celpm svetu samo Crvena Zvezda"(link http://www.oaza.co.yu/sport/delije/index.php?lang_id=1&page_id=205) i dobro je prihvacena ali su ljudi generalno bili zesce smoreni tako da ni to nije licilo na Bog zna sta...pesme su jos bile: Zvezda mi je sve, Dobro znaj, Na kisi zimi suncu snegu..., Ponos grada, Mi pevamo sada svi,Sve bih dao ja za gol, I da mi ponude milione, vec standardne pune tribine, Markana dal je puna, Jos jedna pobeda i titula itd i naravno standardno dovikivanje sa ostalim tribiniama...





Od koreografije nije bilo nista sem velike zastave na kojoj je pisalo "Kosovo je Srbija" i uz to se skandiralo Kosovu i pevale druge pesme povezane sa njom i vec standardno "Od Topole" i "Oj Kosovo, Kosovo zemljo moja voljena"...naravno nisu se zaobisli ni politicari naravno pogotov nas ministar i cak mislim da smo tu bili najglasniji...




Samo tekmu necu ni da pominjem, svi koji su zeleli da je gledaju, gledali su i videli da su i oni doprineli losoj atmosferi jer ne da se nisu trudili nego mi je izgledalo kao da ih je neko naterao da igraju...ali to nek komentarisu strucnjaci...




Ono sto sam sto puta ponovio ponovicu i sad...ako zeli neko da oseti pravu atmosferu na Severu nek dodje na neku manju tekmu...to ne moze da se poredi ni sa cim...nek nauci malo pesama unapred, ja sam postavio tekstove a na zvanicno sajtu Delija ima i gomila klipova da se cuje kako to zvuci...uostalom posle 3-4 dolaska to se lako nauci i onda cete definitivno biti navuceni...plus sto se tad pale i baklje, pa koreografija pa parole a i veca zabava jer tu dolazi stvarno samo oni koji Zvezdu vole najvise na svetu i koji se stvarno mogu nazvati Delije...za mene je Marakana druga kuca i ne postoji bolji osecaj nego kad se sa svojom ekipom radujete kad Zvezda da gol...

Нема коментара: