четвртак, 13. децембар 2007.

Ni kriv ni duzan ispadoh - Grobar?!

U poslednje vreme sobzirom na to da idem na maltene sve Zvezdine tekme i u fudbalu i basketu malo malo pa se pojavljujem na slikama u novinama, televiziji, internet stranicama...te slike necu deliti sa sirim auditorijumom iz prostog razloga sto ne bih bas da imam problema na ulici pogotovo za derbije...naravno ne cita ovaj blog mnogo ljudi jos uvek i te budale pogotovo tesko da koriste komp ali opreza nikad dovoljno...




I meni to sad manje vise i ne smeta kad me stave na slikama, kao dobro dodje da se hvalis pred ortacima i to je sve...medjutim da stave moju sliku sa naslovom da su glodari u pitanju e tu imam protiv jos kako a to se upravo desilo pre neki dan u novom listu gazeta koji je tek skoro poceo da se prodaje...cini mi se slicnog tipa kao kurir, press...uostalom licno citam samo sportski zurnal a drugo me posebno i ne interesuje...




Elem, slika pokazuje neku masu ljudi i pise naslov kako grobari nece moci da prate utakmicu u EL protiv francuza zbog kazne...i stavili su ni manje ni vise nego sliku sa poslednjeg derbija u basketu kada je dosla nas grupa od 50ak Zvezdasa na B tribinu...u uglu se doista mogu videti neka dvojica grobara ali tako da se jedva i vide dok smo mi ostali zvezdasi u krupnom planu a uostalom primeticete i jake policijske snage koje su bile oko nas...




Naravno da tu mi ne mozemo nista sto su nas na neki nacin uvredili...meni licno partizanoci ne smetaju za mene su oni isto kao i drugi manji klubovi ali ipak treba da postoji neka doza profesionalizma u novinarstvu pa makar malo obratiti paznju na neke stvari ako su se vec prihvatili tog posla...a to sto nas koji smo tu bili sad podjebavaju zbog te slike to je druga stvar prezivecemo nekako, srecom pa se te novine bar jos uvek ne citaju toliko tako da je slika sigurno ostala neprimecena al sledeci put ko ce ga znati:P

3 коментара:

Mousehunter је рекао...

Sto rece R, moze to i da se protumaci na drugi nacin: Delije proterale grobare sa tribina, hehehe...:)

G_N_E_F је рекао...

Hehe ima pravo, mogli bi se i tako to protumaciti sobzirom na to koliko su puta dobili batine na svojoj tribini i u pioniru i na Marakani:) p.s. pametno ne navodis imena;)

Mousehunter је рекао...

Paranojo jedna, ne navodim ime jer je tudje, necu nikoga da kompromitujem...:)