петак, 7. децембар 2007.

Fudbal i mafija

Ako ste citali novine danas videli bi da su kako se zvanicno navodi "privedeni na informativni razgovor" (citaj uhapseni) generalni sekretar Zvezde kao i direktor i komesar za bezbednost Marakane i da im je dodeljen pritvor od 48 sati zbog kako se tvrdi povezanosti sa incidentom na mecu Zvezde i Hajduka iz Kule pre neki dan...




Ono sto meni nikako nije jasno a sto nisu objavili je to da li su oni osumnjiceni da su lose obavili svoj posao i nisu sprecili incident ili su oni namerno pokusali da povrede bas tog policajca ili su pak mozda hteli da izazovu incident da bi se otarasili novopridloslog predesdnika?!?





Pitanja je mnogo a odgovara mogucih jos vise...ako su privedeni zbog lose obavljenog posla mislim ne znam kako je to moguce jer da pitate bilo koga ko je bio od nas na tekmi kontrola je bila rigorozna ispipani smo svi detaljno samo sto nam ruku u gace nisu zavukli i tekma se sto se tice bezebednosti nista manje nije razlikovala od bilo koje druge...jedino sto im se moze staviti na teret je da su doturili navijacima sa strane te baklje pre tekme da su uneli ali za to nema dokaza...ok svi sumnjaju u to i veruju da je to vrlo verovatno al to su rekla kazala to ne bi moglo da se utvrdi skoro pa nikako...uostalom baklje i dimne bombe su sad toliko minijaturne da moze komotno da se stavi u gace i da se prosvercuje...mada meni nikako nije jasno i dalje sto su one zabranjene kad su se decenijama palile, kod nas su ih prvo uvelele Delije i jos nisam cuo da je bio ijedan incident sa njima...





Najmanje je po meni verovatno da su imali nesto konkretno protiv tog policajca sto je dobio batine jer se to u moderno vreme radi na znatno "elegantniji" nacin u nekoj mracnoj uluci...




Ako su pak pokusali da naprave dobrodoslicu novom predsedniku nema logike jer je vecinski izabran i nece on moci da uradi nista epohalno a i sigurno je dobro upoznat sa sadasnjim radom u klubu...





Licnog sam uverenja da je incident nastao spontano, covek se zadesio na pogresnom mestu u pogresno vreme...uostalom po meni b pre trebalo da odgovara komandir koji je postavio istog tu da dobije batine, znajuci da je tako nesto vrlo moguce...a i postavljati policiju u civili sa pistoljem na tribinu...ne znam meni tu nesto smrdi...







Po meni bi bilo pametnije da se proceslja dal su bile malverzacije oko ugovora sa igracima i te pohvatati ako ih ima koji su potkradali klub...mada kad nisu navatali one iz komsijskog tabora tesko da ce i kod nas...sto se tice incidenta i navijaci snose krivicu nisu oni cvecke daleko od toga ali riba smrdi od glave...prvo treba policija da krene od sebe, pa od saveza preko klubova pa kad to razresi da se posveti navijacima ako postoji potreba ali dug je to put videcemo sta ce biti i dal ce biti...




U nedelju se igra na Vracaru Bezanija - Zvezda u 13h a karte se po ceni od 400din mogu kupiti jos samo sutra od 11-15h na stadionu Obilica dok se u nedelju nece prodavati pa svako ko moze nek dodje da damo podrsku Zvezdi sad kad je tesko i rezultatski i zbog onog sto se desava u vezi sa celom situacijom...

2 коментара:

Mousehunter је рекао...

Ma ja mislim da je njima trebao samo dobar izgovor za izravnavanje nekih javnosti (ne)poznatih racuna...

G_N_E_F је рекао...

Ko ce ga znati, ja sam napisao sta je meni palo na pamet al to verovatno necemo ni saznati jer ce nase pustiti iz zatvora vec sutra i verovatno ce na tome i da ostane...