субота, 8. децембар 2007.

A sad malo kosarke

Ovo je snimak tekme koju je Zvezda odigrala u Belgiji protiv Ostendea u okviru 5. kola Uleb Cup-a...Tadija je dao odlucujuci kos na samo 0.2 sekunde pre kraja...bilo je 72-70 za Ostende i Tadija iz ugla u punom trku postize trojku za slavlje...svi se zalecu u zagrljaj, a sudije brze bolje beze u svlacionicu ne bi li se spasli pritisaka domacina...uh da sam bio tamo skocio bi do plafona od srece pogotovo sto sam zaludjenik za basket:) evo i link ko hoce detaljnije da pogleda video(http://nieuws.skynet.be/index.html?l1=actuality&l2=news&l3=sport&l4=videos&video=282166&tab=recent)

E sad kad se sve stisalo cujem Ostende je podneo zalbu na taj kos i trazi ponistenje meca jer navodno nema sanse da neko da kos za 2 desetinke ni teoretski...e sad ja sam pogledao par puta i nisam cuo ni zvuk niti tabla sa vremenom svetli da je bio kraj tako da po meni je to ne moguce utvrditi...realno tadiji je trebalo vise od 2 desetinke da da taj kos to je ocito ali domacinova krivica je sto nemaju svetlo na tabli sa vremenom, takodje mislim da ko zna dal su nama maznuli par desetinki pre toga...

Realno je verovati da od ponistenja nece biti nista jer je tako bilo kod svih drugih zalbi iz ranijih godina, da je bar ocigledno pa da se kaze a ovako je tu dosta sumnjivo i tesko je odrediti...uostalom tu je video pa prosudite i sami...al to je sve i nebitno Zvezda je dobila i pobeda se racuna i to da nasi imaju herca da daju odlucujuci kos:)

2 коментара:

Mousehunter је рекао...

Ma nek smo mi njih dobili, to je vazno i lepo, naravno. p.s. snimak cu morati da vidim kod tebe, kod mene ce ucitavanje da traje...:)

G_N_E_F је рекао...

Ma ja ti kazem ovaj adsl je zakon:) sanse da presude u njihovu korist su minimalne al opet nikad se ne zna...pokazacu ti kad dodjes jako je tesko utvrditi dal je na vreme ili nije a mogu da zamislim tek sudijama jer se to desilo u tretaj oka...