субота, 29. децембар 2007.

Huligani discovery delije balkan 2.deo



Samo da se nadovezem na prethodnu pricu o emisiji o huliganima na Balkanu u produkciji discovery channel...konacno sam uspeo da pronadjem i video emisije cisto da se vidi o cemu sam pricao jer je malo bilo zeznuto naci ovaj video clip na youtube iako je postavljen pre oko 7 meseci al kod nas se prikazao tek pre oko 2 nedelje...



Jos jednom svaka cast nasim vodjama koji su bili pametni da ne ucestvuju u ovoj emisiji jer kao sto mozete primetiti najveci deo emisije o nama je protekao u slikama o ratu, vukovaru i arkanu i meni nije jasno dokle ce oni da teraju sa time...ionako protivnicki navijaci koji su se susretali sa Delijama znaju o kome se radi sto zbog nacina navijanja a sto i zbog batina koji su dobili...



O komsijama grobarima je svaki komentar suvisan, o njima ionako sve to znamo i ranije al sad imamo i dokumentovano...da ne pricam o tome sto je policija najavila da ce na osnovu tog snimka da ih krivicno goni...koliko nisko covek moze da bude glup ali to je za njih da se malo zapitaju mene iskljucivo zanimaju Zvezda i moja braca medju delijama koji promovisu Zvezdu na pravi nacin i koji brane njenu cast...

6 коментара:

Mousehunter је рекао...

Ma ja ti lepo kazem, sta se k**ce kad ne znaju da lete:) ne mogu da vidim snimak, cekala bih 100 godina, gledacu drugi put...:)

G_N_E_F је рекао...

Kad dodjes kod mene pusticu ti, tek da vidis zasto sam te onda pozurio da odes:P

Анониман је рекао...

Sorry for off topic, but 2012 is close, is this really matter?

Анониман је рекао...

Why people still use to read news papers when in this technological globe everything is
accessible on web?

my weblog :: metal bats

Анониман је рекао...

Incredible story there. What happened after? Thanks!



Take a look at my page; 1994 rx7 for sale

Анониман је рекао...

I am really loving the theme/design of your blog.
Do you ever run into any browser compatibility issues? A
handful of my blog audience have complained about my site not operating correctly in Explorer but looks great
in Chrome. Do you have any suggestions to help fix this issue?


Also visit my web blog what is snoring