петак, 21. децембар 2007.

Golgota u Pioniru - prebijanje navijaca

I dan danas kad kad se setim tog dogadjaja koji se zbio u junu 2006 god na drugom mecu finalne serije play-off u kosarci izmedju nase Zvezde i Partizana, prodje me neka jeza...prebijanje navijaca od strane policije i sve sto je usledilo definitivno ce ostati u pamcenju svih koji su to mogli da vide na tv kamerama a posebo nama koji smo tog dana bili unutra na B tribini hale Pionir...


Pozurio sam tog dana jos dobrih 2 i po sata pre tekme da odem do Pionira ne bi li uspeo da nabavim kartu kod tapkarosa jer je partizan bio domacin...treba napomenuti da su je njihova uprava odlucila da sve karte besplatno podele njihovim pristalicama kako bi eto kao bili nagradjeni za njihovu vernost tokom sezone...naravno ko iole prati duzi niz godina vidieo bi da je to prica za malu decu jer da su pustili u slobdnu prodaju hala bi bila cela u crveno belom...Na moju srecu nabavljam kartu od nekog naseg preprodavca i vracam se nazad do Marakane ne bi li slucajno nasao nasu ekipu pa da krenem sa njima do hale...


Nazalost nikog nisam nasao pa sam krenuo nazad...bio sam se zacudio kako to da nikog nema ali sam pretpostavio da je okupljanje negde drugde kako nas ne bi snimila zandarmerija...bio sam u pravu...kako sam se priblizavao parkicu tu kod Vuka video sam oko 100ak ljudi koji su tu sedeli pijuckali pivce ali nisam bio siguran dal su nasi jer nisu imali vidno istaknuta obelezja...srecom prepoznao sam nekoliko vodja i ljude iz tih ekipa pa sam mirno mogao da pricekam i sednem dok ne krenemo...


Korteo za pionir je krenuo doduse sad vec uz kordon policije jer su nas tad vec spazili...pevajuci stizemo do hale, bilo nas je oko 300-400 ali svega nas 200ak je bilo sa kartama ostali su gledali kako ce da se provuku unutra...sve u svemu ulazimo pred pocetak tekme naravno uz veliki zastoj i detaljno pretresanje...Licno sam se razocarao kad sam usao jer je bilo malo ljudi sigurno ne vise od 3 hiljade grobara ocekivao sam to mnogo bolje...


Kako smo se svi stacionirali, pocinjemo sa pevanjem maximalno...naravno to je sve potrajalo do poluvremena jer vise nismo izdrzali sa glasom jer nas je bilo manje, nedostatak megafona tj nedostatak komunikacije sa vodjom je ucinilo svoje da u drugom poluvremenu budemo slabiji...najvise smo pevali "jebo vam pas mater" koja je odlicno zvucala i cak u tom periodu ni grobari nisu mogli da nas nadglasaju...pre pocetka drugog poluvremena krecemo sa prozivanjem praseta i sisoja, tu je pocelo i to bacanje nekih kesa na parket napunjenih dal vodom, mokracom to vec ne znam al verovatno ovo drugo sobzirom da smo vikali "smrdite na urin oooo"...


Drugo poluvreme krece i tu maltene samo sto je pocelo vidim sa moje leve strane kako krece neko koskanje sa zandarima koji su bili u full opremi(interno ih zovemo kornjace)...ja sam bio malo vise levo gore, izmedju izlaza B i onog sa strane iznad partera...pomislio sam da se na prozivanju sa zandarima zavrsilo jer je bio poveci razmak izmedju nasih u prvim redovima i njih ali...odjednom krenuse ka nama bijuci sa svih strana...ne samo ove momke sa strane nego su i odozgo krenuli da udaraju i teraju ljude nadole...mi koji smo bili sa strane blize parteru krenuli smo da izadjemo na taj izlaz ali bezusepesno...zandari vade pendreke i prete da ne pokusavamo tuda da izadjemo inace zna se sta sledi ne obaziruci se ni na nekolicinu prisutnih devojaka...to prakticno znaci jedno da nam je ostao za nas 400 samo jedan izlaz za bezanje od razuzdane policije kojoj nije bio cilj da nas istera i isprazni tribinu vec direktno iskaljivanje besa nad nama...


Tu se sad svi okrecemo jedinom izlazu iz pakla ali i to je sad problem jer malo iznad izlaza stoje 2-3 zandara koji udaraju pendrekom odozgo svakog ko pokusa tuda da prodje...i sad ni tamo ni ovamo svi smo stali ne znajuci sta da radimo a biju sa svih strana...pogledao sam i ka grobarima preko puta i primetio da je neka ekipica njihova pretrcala preko njihove tribine da bi dosli do nas e sad dal da nas i oni stisnu ili da nam pomognu od zandara to ne znam...doduse stali su jos kod A tribine jer su videli da ne mogu dobro da se provedu u svakom slucaju... treba i pohvaliti potez sa njihove strane jer su krenuli sa nama da pevaju: "neka znaju svi, sta radite vi, na decu pucate p**** znadarske"


U tom trenutku ulece Pera Antic na tribinu ne bi li nas zastitio i staje onako ogroman na sred izlaza ne bi li nas zastitio od policije i mi svi protrcavamo pored njega samo da zbrisemo...tako sam i ja onako sav uspanicen istrcao sa tribine i iz hale...a napolju svi se hvataju za glavu sto zbog pendreka sto jer ne mogu da se nacude sta se desilo...u tom saznajemo i da je deo nasih popadao sa tribine jer je pukla ograda a mi jos u vecem soku..


Zapicio sam kuci sto brze, ortaci me zovu sa svih strana, dobar deo me je video na Tv pa zove da proveri dal sam izasao, dal sam dobro...na srecu moju jesam al moglo je i drugacije da bude, bio sam bar toliko pametan da ne udjem u najveu guzvu...


Posle toga sam postao drugaciji definitivno...i dalje sam ja Zvezdas i redovan na tekmama i to nista nece promeniti ali sam nekako manje osetljiv na opasne situacije...sad protiv kule kad je bilo pucanje i tuca nisam se skoro uopste uplasio samo sam stajao u kopu i nisam se ni pomerio od pocetka...kasnije se tek saznalo za to sranje u pioniru da je taj komandant koji je naredio tucu bio u stvari neki jos iz Slobinog rezima koji je tukao demonstrante pa ni cudo sto je imao pik na nas...kao kaznu sam cuo da je dobio preseljenje u unutrasnjost...da je ubio nekog verovatno bi ga kaznili suspenzijom 2 dana...


A treba pomentui i to da je kaznu za losu pganizaciju partizana popila zvezda...naime odluceno je da se do kraja tekme odigraju bez publike pa sobzirom da se igra na 3 dobijene a partizan je ve dobio 2, ovo je direktno bilo upereno protiv Zvezde od strane tadasnjeg predsednika saveza jer nije glup da zna da i sa publikom tesko da bi se odigralo vise od 3 tekme...al jbg kad moraju komsije da igraju evroligu po svaku cenu...najbolje bi bilo da im lepo damo da igraju svake god tu evroligu pa da se onda posteno borimo ko je najbolji jer ja ne vidim poentu igranja u ligi gde je pobednik unapred odredjen za zelenim stolom...

2 коментара:

Mousehunter је рекао...

opet neke strahote sa utakmica, pa mislim stvarno, pocinjem da se pitam ima li stvarno neceg lepog u tom navijanju??? Ili je sve cist mazohizam???:)

G_N_E_F је рекао...

Na derbije ides samo ako si spreman da rizikujes...a sve ostalo moze komotno da se ide jer to sto se desilo protiv Hajduka je sad pa ko zna kad...