понедељак, 24. децембар 2007.

Bojkot KK CZ

Zbog cega je taj famoozni bojkot navijaca kosarkaskog kluba?


Mnogima koji su bili na tekmi protiv Fortituda a koji su neupuceni u sadasnja zbivanja na nasoj sportsko - navijackoj sceni bili su zateceni kad je krenula utakmica a halom se prolamala pesma raspevanih zabara...ljudi je bilo par hiljada tek da se provali da je u pitanju Evropska utakmica ali od pesme ni traga ni glasa...zasto?! e pa to ni mi upuceniji ne znamo a verujem da to situacija ni onima koji bi trebalo da su tu i vode navijanje nije bas najjasnija...


Prvo je pocela prica jos od prosle godine kako se bojkotuje Jadranska liga...razlozi: zato sto nas muzu Slovenci, necemo sa Hrvatima, zato sto ruse nasu domacu ligu itd medjutim tu nesto ne pije vodu...popularni janezi, krvati i balije su nas muzli jos od osnivanja te lige i vala pionir je bio dupke pun uz nezapamceno navijanje i tako je bilo prve 2 god... sad smo se jos mi i ugradili u upravu lige i procenat tako da tu ne vidim problem...




To sto ruse domacu ok to mogu i da razumem hocemo da budemo dominatni na ovim prostorima a ne da dizemo rejting drugima jer ipak smo mi, bez obzira na neuspehe reprezentacije u poslednje vreme, kosarkaska nacija i oni samo mogu da profitiraju a mi ne mozemo previse da dobijemo...ali onda ja ne razumem a zasto je onda hala, kad se igra domaca liga protiv Mega ishrane npr, jos praznija i sablasno tiha ako se mi vec kao zalazemo za igranje u toj domacoj i za razvoj kosarke u unutrasnjosti...valjda bas tu treba doci u maximalnom broju i pokazati da smo za srpsku kosarku...tu je neka nelogicnost...




Slece sto smo culi je nece da se organizovano navija jer u timu igra balija tj Kikanovic?! Ok razumem ja donekle i netrpeljivost izmedju nas i Bosanaca zbor rata...ali kakve veze ima Kikan koji je dosao ovde da igra i da se bori za Zvedin dres?! Znaci ne prati se ceo klub samo zato sto igra musliman u timu?! U fudbalskoj ekipi su ranije igrali i Hrvati i Bosanci pa nista...donedavno je i Djokaj igrao pa mu niko nista nije rekao...znaci to kao opravdanje otpada...




Culi smo i poslednje da se ne ide jer se navodno bojkotuje uprava zbog losih rezultata ekipe i zbog ne ispunjavanja obecanja a to je da ce u roku od 5 godina osvojiti titulu, a od toga je proslo skoro 7-8 godina...i to mi je jos i najopravdanije misljenje ali...ali gde su zahtevi? Gde oni to zvanicno, glasno i jasno kazu: mi bojkotujemo zbog toga i necemo a dolazimo dok ti ljudi u upravi ne odu?! Kad bi tako rekli da svi znaju na cemu su...provlacila se ranije da su ljudi u upravi KK davali poslove nekima iz grupa sto je naravno neprovereno, samo da ne bi isti navijali protiv njih ali to je rekla-kazala...




Moj zakljcak na osnovu svega je prost...taj bojkot nema veze ni sa jednom od ovih stavki jer je nelogican bar meni...kao sto su i drugi izrazili isto misljenje a to je da je prosto odluceno da se skupe snage da se ide iskljucivo na fudbalske tekme i da se ne rasipa energija na druge sportove sem ako nije preko potrebno...jer verovatno im je i glupo da na kosarkaskim tekmama ima vise ljudi nego na fudbalskim...na kraju ko ce ga i znati, meni i meni slicnim zaludjenicima je sasvim dovoljno sto idemo redovno i bez njih i pratimo tekme ali rezultati Zvezde ispastaju i ja se nadam da ce se doci do kakvog takvog razresenja u sto skorije vreme...

3 коментара:

Mousehunter је рекао...

Ja mislim da nekog jedinstvenog razloga za bojkot nema, al bi bilo mnogo lepse da je Pionir pun i za vece i za manje utakmice, pa makar toliko da se primeti da ima ljudi...;)

G_N_E_F је рекао...

Ja razumem donekle jer verovatno pokusavaju da tu energiju navijanja pre svega usmere na fudbal bar tu da dolaze ljudi redovno...ja i na sever dolazim redovno al ipak je za mene kosarka sport broj jedan;)

Анониман је рекао...

Kako god, ja se ni najmanje ne slazem sa bojkotom i mnooogo mi nedostaje pun pionir delija...i ni jedna prica ni oko jadranske,ni oko kikana niti neslaganje sa upravom mi ne pije vodu a iskreno ponajmanje teza oko rasipanja energije.Uvek sam vise voleo da gledam kako gazimo hrvate nego ergonom, setite se zadra, paljenja zastave, vremena kad nam je strana bila dubke puna kada sa stajalo na stolicama i izmedju redova...kome to ne nedostaje?! Dalje, koje kakve uprave u fudbalu su bile pljuvane ali sa pristojno popunjenim severom...bilo je i hej Pjano skoci i daj gol glavom i odlazi lagano...opet sa punim severom, a sto se GNEF rekao imali smo igraca kojekakvih verosipovesti u FK. I da zavrsim sto se tice energije, nas u srbiji ima 2 miliona, sasvim dovoljno da se nadje 2.000 ljudi koji ce podici atmosferu na manjim utakmicama, a desavalo se i nebrojano puta da se sa marakane islo direktno u pionir, zeleznik...