недеља, 6. јануар 2008.

Kad devojke krenu da se sibaju





Kao sto svi znamo devojke i nisu preterano zainteresovane za sport...il je bar tako kod nas...bas sam ranije konstatovao sa ortacima sa kojima idem na kosarku i fudbal kako malo devojaka dolazi na tekme...il bar one lepe koje mozemo da primetimo u svakom slucaju:P



Dosta cesto smo dosli do konstatacije da na pakistanovim utakmicama dolazi mnogo vise devojaka...dobro sad mi se zezamo pa kazemo na njihovim utakmicama su sve devojke hehe al realno to je tacno...moguce je i da nam se pricinjava usled nedostatka nasih cura na tribinama pa nam je kod komsija lepse...doduse to ne treba ni da cudi sto vise devojaka dolazi na njihove tekme jer bas sam sprovodio mini istrazivanje i primetio da preko 90% devojaka navija za partizan samo zato jer u porodici su njen cale i brat za Zvezdu a ona u inat udara kontru i navija suprotno da bih iritirala...naravno da je moj uzorak mali al ne bi me cudilo jer je verovatno 1.5 do 2 puta vise momaka za Zvezdu...




Zvezdasice, cast izuzecima i nisu previse zainteresovane da idu izmedju ostalog jer ne vole sport vise vole da se istracaju u kaficu, da djuskaju u klubu jer tu se vise prazne...ali mozda i nije samo u tome stvar...na Ekonomskom fakultetu su vala skoro sve koje ja znam za Zvezdu i koju god pitam zasto ne ides na utakmice dobijem odgovor da nema ko da ih vodi?! Sto znaci da mi momci i snosimo deo odgovornosti sto nema vise cura na tribini...Mada ni nama se ne moze zameriti jer realno pa jedva docekamo te utakmice da se vidimo, navijamo, komentarisemo tekme, pa ne mozemo i da brinemo o devojci i da pevamo i da gledamo tekmu...




Na fudbalu tj na Sever dolazi sve vise devojaka u poslednje 2 god i to je za svaku pohvalu...i iskreno receno znaju vise pesama nego mnogi momci koji se tu nesto prave vazni, a pevaju vala i po kisi i mecavi i to dodju same sa drugaricom...e takvim ja skidam kapu...naravno ima jos uvek i puno onih sto tu dodju da ulove momka, mada ne znam sa koliko uspeha jer realno ja za muvanje na tekmi nisam zainteresovan ni najmanje al ima nas raznih...




Ovaj post je posvecen devojkama koje zele da dodju na utakmice Zvezde u bilo kom sportu da ih ohrabrim maximalno pogotovo za manje sportske dogadjaje a jedino im toplo preporucujem da izbegavaju derbije i rizicine meceve ili da tad dolaze iskljucivo u muskoj pratnji...bice lepse i nama momcima da nam bude lepsa tribina a i vama devojkama koje zelite da se provedete, budete uz vas klub, nadjete nova prijateljstva pa cak i nadjete nekog zgodnog Deliju...




Ovaj kratak video klip koji sam postavio je o devojkama fudbalskim navijacima u Rusiji...obavezno pogledajte kako su tamo u nasem bratskom klubu Spartaku iz Moskve i neprijateljskom CSKA takodje iz Moskve oformili ekipe devojaka koje ne samo sto dolaze na sve tekme vec i ucestvuju u tucama naravno izmedju devojackih grupa...naravno to je jedan extreman primer i ja sam protiv bespotrebnog nasilja ali sam se zapanjio privrzenosti deovjaka svom klubu kakvu se retko vidja...

MIR BOZIJI HRISTO SE RODI!

5 коментара:

Mousehunter је рекао...

"vise vole da se istracaju u kaficu, da djuskaju u klubu jer tu se vise prazne..." pa veruj mi vecina devojka to vise voli, ali problem je i u tome sto se grobari (pa i grobarke) mnogo vise k**ce (bespotrebno)od Delija, a i malo ih je pa regrutuju koga stignu na tekme (sestre, drugarice, pa cak i ne preterano vatrene zvezdasice...):) ali svakako aludiram na Zvezdasice - dodjite, super je provod!!!:)

G_N_E_F је рекао...

Hteo ja da pisem nesto drugo al mi nidza dao ideja i superiska je ispalo;) sutra na Dinamo idemo:)

Анониман је рекао...

Sorry for off topic, but 2012 is close, is this really matter?

Анониман је рекао...

thanks for post.This article translate for me, my friend Marko
greetings from Camp from Thailand

Анониман је рекао...

Чланак је одличан,7-ог идем са другарицом на Маракану на текму,и могу рећи да ми је сада много лакше... :)Што се тиче излазака,и трачарења по кафићима,мени је искрено много боље да одем на Север и да се искачем,издерем,него да изађем у неку дискотеку.Али ето,има нас разних.. А што се тиче мувања на текмама,могу само рећи-УЖАС! Поздрав :)