недеља, 28. октобар 2007.

Pandurisanje

Ko god je bio na vecerasnjoj tekmi Zvezda-Napredak znace o cemu pricam...dolazim sa ortakom 20min pre pocetka tekme na jednu od svega 3 otorene kapije na severu...bilo je ispred mozda 30ak ljudi klasika za 5 min ulazimo...heheh e sad to bi bilo u normalnim uslovima na svakoj drugoj tekmi u prvenstvu ili kupu...


Medjutim posle 10 min kontamo mi da guzvaja nije nista manja nego kad smo stigli...ja u guzvi kazem ortaku kako su spori kao da ima 3 kontrole heheh kad covek koji je pregledao ljude na metar ispred nas kaze da stvarno ima 3 kontrole?!??! prva je on kao redar, on opipava samo ovlas da nemas neku toljagu, druga je neki pandur al iz obezbedjenja pitaj Boga e on pretresa detaljno ni devojcica me ne izvata toliko podrobno u javnosti:)...i kad te posle pola min ispipa dolazi zandar u uniformi kao treca kontrola kod koga je svaki drugi i patike morao da skida i kacket ko je imao?!? sreca ja sam mu izgledao kao da ne krijem nista...a kad smo izlazili sa stadiona sa leve i desne strane kod svakog ulaza po 20ak njih u belim kacigama(specijalci) plus malo ispred gomila njih samo u plavim kacigama...meni je izgledalo ko da traze Haske begunce a ne jedan najobicniji mec...


I sad o cemu se radi?!? Naravno ko je neupucen rekao bi da su poludeli, medjutim situacija je potpuno drugacija...od kako je usvojen novi zakon o ponasanju na stadionima i drugim sportskim objektima zabranjeno je sve sto se moze shvatiti kao oruzje i pretnja...i sad ajde baklje pa da kazes ali pod oruzjem se podrazumeva i zastave, parole,budnjevi i kisobrani??!? U zapadnoj evropi su dozovoljeni i kisobrani i zastave na barjacima i sve ostalo... Izvinjavam se dozovljeno je unositi zastave Srbije:P Naravno Delije su se protiv toga pobunile kao uostalom i druge navijacke grupe...na poslednjoj tekmi protiv Bajerna prozivan je misnistar policije a napravljena je cak i njegova karikatura, cak i premijer je prozivan i naravno to se istima nije ni najmanje svidelo...



E sad najbolje od svega je sto svi znamo da ti koji unose zastave i baklje ce iste i uneti a nas ostale navijace zajebavaju i maltretiraju...to ko u Pioniru, uzimaju ti sitninu na ulazu a kad odes unutra da kupis sok oni ti vracaju kusur u kovanicama od po 20...i to za Derbi...tako da prostim koriscenjem logike il su panduri glupi il je poenta samo da nas maltretiraju...





Ja se nadam da ce prestati sa tom represijom nad nama navijacima tacnije na nas par hiljada koji i dalje dolaze iako nam je sport i fudbal totalno propao...jer ako ne bude bilo nas zivo me zanima ko ce im doci na stadion...navijaci koji dolaze na Milan i Bajern?? ti sigurno nece... dolazice kao i uvek svi mi koji smo tu svake nedelje i kojima je bitno samo da bodre Zvezdu...nema veze sto je fudbal otisao u tri lepe kao i zemlja...samo da ne pocnu kao u vreme slobe da ulaze na sever pa da tuku sve redom al posle svega ni to me ne bi cudilo...ali nece ni njima biti prijatno pa kako se zavrsi...

2 коментара:

Mousehunter је рекао...

sta da ti kazem, kad vec znas sve sto mislim o ovome...Gluposti ciste, al odzvonice i njima jednog dana...izdrzace najverniji navijaci...:) samo da nam ne zabrane pevanje...;)

G_N_E_F је рекао...

Ma jbg...aj glasaj i na poll:)