петак, 12. октобар 2007.

Indijanci



Za oko 2 ned predstoji repriza epskog meca izmedju moje voljene Crvene Zvezde i Minhenskog Bajerna...te daleke godine 1991 u aprilu repriza se igrala ta tekme gde smo autogolom Augentalera otisli u finale Kupa Sampiona i kasnije ga i osvojili u finalu protiv Marseja...igrala je cela jedna ekipa koja je imala genije za pojedince a istovremeno i kao ekipa najbolja koja ce ikad biti na ovim prostorima...sad je potpuno druga ekipa i potpuno druga prica ne samo u fudbalu vec i u Srbiji al ni sam o tome hteo da pisem...


Vec sad slusam ljude kako jedva cekaju da osete tu atmosferu kakvu samo Delije umeju da naprave pogotovo kad su tako velike utakmice u pitanju...svi se razmisljaju kakva ce koreografija biti posto je opste poznato da nase koreografije su medju najboljima u Evropi ako ne i u svetu...cujem kako ljudi vec sad pocinju da stekaju za karte, vec planiraju da prespavaju dan pre pocetka prodaje karata ispred blagajne, svi su tako gladni evropskih meceva kao da zive za taj mec...


E sad sve bi to bilo lepo i krasno... i da se ne lazemo ja mislim apsolutno isto ono sto sam napisao u prethodnom pasusu...e al ono sto mene iritira je to sto od 15ak hiljada ljudi na Severu koji ce doci na tu tekmu, vec na sledecu protiv nekih prcilovaca nece doci ni cetvrtina odnosno od 50000 ljudi na svim tribinama, protiv pickovaca nece biti ni petina toga...svi se Zvezde sete i svi je vole i svi dolaze da je gledaju onda kada dolazi Milan, Rangers, Bajern...onda su svi Zvezdasi...e a kad dodje Banat, Sevojno, Cukaricki nema ih ni za leba...kao sto smo napisali posle meca sa Milanom parolu ZVEZDA SE VOLI SVAKOGA DANA A NE SAMO PROTIV MILANA...


Ma niko me ne moze ubediti da ne moze da dodje ko zivi u Beogradu jedanput u dve nedelje na utakmicu da izdvoji 2-3 sata...zalili su se ljudi i ranije kao skupa karta 200din?!? ma daj pali koga bre to oni lazu...iz kafana ne izlaze a tu puknu po veceri par hiljdarku...za to imaju a za Zvezdu nemaju...pa mora i klub od necega da zivi...svi hoce rezultate al ne pitaju kako oni da nabave pare...al zato za velike tekme imaju...i to bar da imaju petlju pa da kazu ok ajde kupicu kartu al za jug il istok...AL NE...nego mora za Sever...znas fazon to je sad u modi pa da mogu posle da se hvale u svom selu...a to sto pesmu ni jednu veze nemaju pa to navijanje kao i na svakoj evro tekmi ne zvuci ni na sta to koga briga...briga ih sto uzimaju mesta ljudima koji su tu stalno a koji bas zbog takvih indijanaca moraju na Jug...ja namerno idem za velike tekme na Zapad...necu ali necu da me iritiraju ti salabajzer...i seljosi sa cirkuskim kapa i dresovima drugih klubova nemam zivaca za te sto ne umeju da se ponasaju na tribini pa zato i izbije gomila tuca...


Za mene je to kao kad imas devojku koju mnogo volis...to moras da joj pokazujes svakog dana...365 dana u nedelji, 0-24h dnevno da je volis...i to na delima tako sto ces biti uz nju i kad je dobro i kad je lose a ne samo kad treba da primi neku nagradu i ti si tu kao neki frajer...to je samo kruna svega, ceni se mnogo vise kad si bio tu kad joj nije islo...tako je i sa Zvezdom jer je pored moje devojke nesto sto volim najvise na svetu...ja idem na utakmice zbog Zvezde a ne zbog njenih protivnika i svaki Zvezdas pravi tako treba da razmislja...

HRABRO ZVEZDO PROTIV BAJERNA!!!!

2 коментара:

Mousehunter је рекао...

Dobro, dobro, nije lose za pocetak...:) Mislim da previse dizes frku oko svega. Logicno je da ce indijanci da dolaze autobusima iz svojih sela kad su "velike" utakmice, tesko da ces to da promenis. A za ove beogradske "delije", e tu stvarno nema opravdanja, al dobro... ok ubedio si me, dodacu te...:)

G_N_E_F је рекао...

E pa ako bar neko procita ovaj text i ukapira o cemu se radi then my job is done:)